ACTIVIDAD 12.doc

B qué estrategias de comunicación utilizarían dar

  • No School
  • AA 1
  • 2

This preview shows page 1 - 2 out of 2 pages.

b. ¿Qué estrategias de comunicación utilizarían? Dar retroalimentación a la persona que contratan a las personas, así como a las personas contratadas para trabajar en la empresa, ya que sin retroalimentación la persona no sabrá que las cosas las están haciendo bien o mal. c. ¿Cuáles creen que serían las reacciones de los colaboradores?
Image of page 1

Subscribe to view the full document.

Reporte Algunos podrían reaccionar negativamente, sin embargo, una persona que sepa escuchar y tomar la retroalimentación por un lado positivo. d. ¿Qué harían para tratar esta situación? Hacer una Reunión con las personas que contratan para explicar y manifestar las habilidades que deben de tener las personas para el empleo. Por otro lado, hacer una junta con los empleados, en la cual se dará retroalimentación para saber qué es lo que va bien y que es lo que va mal. Estas reuniones con el fin de que ambas partes tengan una retroalimentación precisa, para poder mejorar el problema que se presenta en la empresa. e. ¿A qué acuerdo llegarían? Hay dos tipos de acuerdos, uno es el que la persona a la que se le da la retroalimentación reaccione negativamente y no se pueda llegar a ningún acuerdo, y el otro es que la persona entienda la retroalimentación y se ponga a trabajar para mejorar y sea más eficiente en lo que hace. Conclusión: Gracias a esta actividad pude entender que la retroalimentación es buena, ya que con ella te das cuenta de lo que estás haciendo mal, y puedes ayudarte a ti mismo a mejorar tus habilidades, para que puedas ser una persona más eficiente.
Image of page 2
  • Fall '19
  • 3 de abril, Rosalinda Sauceda, Jazael Lara Chávez

{[ snackBarMessage ]}

Get FREE access by uploading your study materials

Upload your study materials now and get free access to over 25 million documents.

Upload now for FREE access Or pay now for instant access
Christopher Reinemann
"Before using Course Hero my grade was at 78%. By the end of the semester my grade was at 90%. I could not have done it without all the class material I found."
— Christopher R., University of Rhode Island '15, Course Hero Intern

Ask a question for free

What students are saying

  • Left Quote Icon

    As a current student on this bumpy collegiate pathway, I stumbled upon Course Hero, where I can find study resources for nearly all my courses, get online help from tutors 24/7, and even share my old projects, papers, and lecture notes with other students.

    Student Picture

    Kiran Temple University Fox School of Business ‘17, Course Hero Intern

  • Left Quote Icon

    I cannot even describe how much Course Hero helped me this summer. It’s truly become something I can always rely on and help me. In the end, I was not only able to survive summer classes, but I was able to thrive thanks to Course Hero.

    Student Picture

    Dana University of Pennsylvania ‘17, Course Hero Intern

  • Left Quote Icon

    The ability to access any university’s resources through Course Hero proved invaluable in my case. I was behind on Tulane coursework and actually used UCLA’s materials to help me move forward and get everything together on time.

    Student Picture

    Jill Tulane University ‘16, Course Hero Intern